fredag 14 maj 2021

vackrare än stjärnor

 vimlat runt på festival , sätt dig överallt 
 följt dig genom stan , men hon var förs till kvarn
fan ser dig bli taggad på Instagram , medan jag är taggad i hemmet
dom ska veta min hemlis jag har med kändis , känner mig ganska stolt att jag hatar hans lines 
föredrar mines , deleta honom from from hangout och ärligt talat , föredrog jag alltid , christian 
han får mig känna som jag svävar på molnen , och jag kommer så väl när jag föll i ditt hjärta 
som en , Hoppborg och jag är så jävla glad jag fann dig i den här landssorg , jag tycker har de finaste 
ögonen , blåa - vem bryr sig om man inte kan åka utomlands när du alltid var här , till hands 
jag kommer ihåg hur jag föll , från rullstolen och hur du fick erkänna vad jag egentligen är värd 
alla män borde vara som du , lojala , stolta , kamratskap , gemenskap , sympati och empati 
ja du drip in it , och dina ögon är vackrare är stjärnor  , jag  kan inte fatta att du har tagit i mig 
så ömt och fan vad du var söt - väckas av den där rösten bättre en min favorit musik , något med dig 
gav mig energin - ta mig tillbaks men allt jag önskar är att komma tillbaks , till dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar