torsdag 13 maj 2021

blind för kärlek

 Fick ett  DM från någon
ingen hör någonsin av sig 
så lite svårt att fatta att det är dig
han sa han var min idol 
men har inte stor koll 
vem han egentligen är 
idoldyrkan tar inte dig till kyrkan
jag är inte Hail , jag är hon som kysser the devil
instead , kan inte fatta ja deleta min idol för va du sa
tilltala mig inte och hur jag blocka dig , istället för rocka med dig
alvarligt önskade jag att min doctor skulle sända ett jävla meddelande 
och inte du , men jag fattar varför du skippar - jag skulle det med om jag var du
för tillfället verkar det som alla hatar mig . när allt jag sprider kärlek 
till alla förutom mig själv , ja han kalla sig min pojkvän men jag ville inte vara hans , flickvän
jag förstår var dina ex säger och fan , skulle lyssna på den där Taylor 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar