onsdag 1 september 2021

Good morals


jag kommer ihåg jag låg 
där på golvet och du torkade blodet
bort from pannan , kommer du ihåg Christian ?
kanske allt var inbillning när jag föll ur rullstolen
och in dina armar , kanske jag inte har alla mina hästar hemma
men ärligt talat , det kan ju inte stämma - träffa dig var som vinna på färg femman
ja , jag kommer ihåg hur du kom med min bingoberra och alltid gav det lite extra tid
kom håg hur det var att att sitta där bredvid , sa du inte var en populär 
i skolan   men jag skulle hängt efter dig som ett fan , Christian
jag vet att du är bäst på vad du gör och jag älskade hur mig , rör 
smekte mina läppar som om om de var dina , nu avbytt min smak av medicin , till christian
men jag gillar det för alla vet kärlek är den bästa drug , even if it in my blog 
du var den sista touch jag fick innan den här jävla corona and jag gillar hur gillar hur jag fick typ en hug när du skulle hjälpa mig upp , hur du brush me up with that make up and made me feel all stylish in those pampers and wipe me off . the intimacy of the retirement wore like , heaven sent - magic 
and  i know you will make it . I AM REALLY PROUD OVER YOU . FOR BEING AN GOOD HUMAN AND HAVE GREAT MORALS not many have 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar