fredag 12 mars 2021

killen med fingertoppskänsla


jag har varit överallt . sett varje jävla museum 
men det var alltid något jag fattade 
kommer ihåg hur känslan var så omvändande 
när jag föll ur rullstolen ,rakt i din famn 
hur du välkomnade mig med en kram
ja som en katapult kom jag in 
som en stormvind , ett yrväder 
blev jag din i dessa blåsväder 
men jag såg inte som min sjukskötare 
hur du hantera mig med omsorg och fingertoppskänsla
som när du började mina läppar , pensla 
det var den finaste känslan jag någonsin haft 
och jag kommer alltid minnas dig , varmt
för mitt liv har varit fullt av möten men ingen som stannat 
sättet du hjälpte mig med den daily outfit 
och  hur du blev min makeup stylist 
ja jag gillar att du¨var där
och
på något sätt du blev min nya karaktär 
att jag vart så jävla bekväm
med dig att jag glömde att du eh , jobbade där
men det hände inget mer än i min , fantasin 
för dår alltid ... min  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar