torsdag 11 mars 2021

till den snyggaste killen i stan


jag har en dröm om en kille , snyggaste här i stan
du vet vem du är och du vet likaväl att jag i dig , håller kär 
det inte så att jag uppfattar vad han säger men  jag antar att hänger med många tjejer
men ärligt talat gör det inget för jag vill bara vänner , för alla vet ju att flickvänner 
du utbränner så som skolböckerna i ditt liv men fan van han är snyggaste killen jag sett
okey nu har jag det sagt ,ja korten är lagda men du skulle ändå fått mig att , försäga 
mig , och ta mig inte för nån jävla tonårstjej som gör en stor en grej av liten sak 
så som att rört mina läppar , de smakar som dig - kaffe bönor , hot och sweet 
you know just how i like it 
och jag kan inte fatta att du kom i mitt liv när jag nyligen vaknat till liv igen
o fan heller , men jag vill inte förlora min bästa vän 
jag vet du har drömmar och jag föller dem i vått och tort 
för mig kan du inte deleta bort 
om du inte fattat det vid det här taget 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar