fredag 12 mars 2021

ok håll tyst nu jonna hehe


Undrar hur vi kommer vara vänner 
när jag publiserar allt jag känner 
och jag vet det är dumt 
medans vår vänskap har gått på grunt
men det värsta är om vi inte ens är vänner 
då går alla regler jag har och jag publiserar allt jag känner 
saken är att jag började blogga för tio år sedan 
och jag har lärt med mycket med . tiden
typ när jag ska hålla käft 
men saken är jag aldrig håller mig till mina regler 
när jag vill bli kyss ( ¨hehe ) 
vi kan kalla detta vår biografi , om hur du och jag 
möttes i mitten av pandemin och i mitten av tragedin 
du omfamnade mig , fläckfritt och gjorde min sjukdom - smärtfri 
ok jag borde inte skriva hälften av jag säger 
men jag är så jävla tacksam att jag lever 
så därför jag detta deliver till er 


ps . jag älskar mina vänner x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar