torsdag 18 februari 2021

du är en smittorisk

han har de vackraste ögonen som påminner om vågorna längst vättärns strand
hur de glittrar och hans skratt är så smittande , hur hans kram kändes som Vadstena strand
som hem och även om jag var på ålderdomshem har jag aldrig känt mig mer hemma 
ja , att mötta dig var som vinna på färg femma fast inte köpt lott - skrappa tre triss 
och som att få en första kyss även om vi inte kom så långt men kalla det här min slängkyss ! 
du är adressen jag aldrig går till nu mestadels för att jag inte kan för denna karantän
men glöm inte bort din vän , ja han är vacker som en poem - vet inte riktigt hur jag ska beskriva 
men du gjorde en kursiv mer kreativ och det är väldigt attraktivt . ja , han har en soldat men valde och bli doktor - klokt val tycker jag och du är den snällaste personen jag någonsin mött , du förtjänar att få livet -gött mestadels för du kallade mig ¨söt , utan dig hade timmarna varit ganska tråkiga men du förgyllde min dag , hur du kom in på morgonen , klädde mig och praktist taget blev min stylist och makeup artist , ja jag tyckter du valt det perfekta jobbet för dig , det verkligen klär dig för du har empati och sympati och jag hoppas du följar dina drömmar och förverklar dem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar