torsdag 18 februari 2021

Han har ögon som fräter

 han har ögon som fräter 
likt mina brustabletter 
jag smälter i dem
han är den snällaste pesonen 
bland alla här och jag möt många 
doktorer, kirurguer men ingen som han på hemmet
stolt som en soldat men tar hand om dig som en kamrat 
ja , mina minnen av dig kommer jag ihåg som om det var en kirurg 
hade karvat dem in mitt hjärta och jag är en lyckost för att funnit sådan 
som dig och jag älskar mina bästa minnen var med dig , Christian !
vi är barn i karantän , så cool och frän nästan som en karaktär 
och mamma jag tror att jag är kär - ja hon har hört det förrut 
men jag lovar morsan han inte som wille , nej han är en riktig kille
jag kommer ihåg hur du sa att jag var söt när jag hade inget hår
nu ser jag dig i varenda kille när jag ligger på en bår 
och jag minns dig som igår . hur du gjorde allt så intimt , fint
när jag gick kursivt du gjorde mig kreativt 
och 
det finner jag ... attraktivt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar