fredag 19 februari 2021

Vi ses när vär vi är 80 , right

 jag går kursivt 
och älskar att du gjorde mig kreativ 
din moral är så jävla attraktiv 
jag gör honör och faller tills jag dör 
han är så snäll , lyssnar på allt mitt jävla gnäll
och hans skratt är så en smittorisk 
jag tycker hela du är , en vinst 
fattar inte hur någon kan bli så perfekt 
när jag själv är så jävla , imperfekt 
de vet du 
du är som en mysterium men som tur är jag älkar dem 
ja , den där Veronica Mars showen och jag kan inte fatta 
jag föll ur min rullstol och ramlade in din famn , det var perfect
aldtig har jag haft så kul som på Garnisolen , hur du spang med min rullstol genom korridoren och mixade medicinen som värsta lokala barterern , God jag saknar de här tiderna men jag vet livet går vidare - men jag måste säga om det är något ställe jag kommer bosätta mig när jag är typ 80 , säg du är där - elin , emmy , sussanna , och dior.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar