tisdag 23 februari 2021

killen som faktiskt förstår

 har en obotlig sjujkdom så ´vad gör det 
om världen går sönder , jag kommer inte ihåg det
är allt för självisk för att Panta våra flaskor 
allt jag tänker på hur jag ska plantera mitt efterliv 
ja det finns ingen framtid för oss det är ett och säkert
du har ditt och jag har mitt höpplösa liv 
men glöm aldrig att jag är katten med fler en nio  liv
med perspektiv mitt liv är som en jävla hollywood rulle 
full av action - no connection men vad fan 
hellre  hopplös . fullt ös  medvetslös - 
för jag är tjejen som när jag lever 
gör det med klös 
karvar in ditt namn vart jag går 
och du är killen som faktiskt , förstår 
men du är han som tar mig vägen
gör mig lite förvägen 
för fan , jag önskar jag var mer som dig 
och mindre som mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar