tisdag 23 februari 2021

ingen har rört mina läpppar


 ingen har rört mina läppar 
men många har fått mitt hjärta
att klappa men också att åtadkommit
mitt hjärta smärta  .vet vilka ni är
ja jag kommer ihåg dig vilken bildkonstnär
hur du fick mig att bli den dät Voltaire 
göra mitt liv där till  en dokumer
och jag tyckte du var viktig karaktär 
jag har mött på många filurer 
men inga med dina kvaliter 
som har ett hjärta som får flickor smälta 
och sympati varav jag får känna det är vi
och empatin av en vän , den för en 
som tick mig pensla över A- fyrat
jag kommer ihåg hur hur jag sjuvlyvssnadede
av varje hymning . och du till och med fick  
stryka över min plannerade rymning 
eftersom du tyckte jag var sött i den där katt klänningen
du är den bästa ja g haft för du är så jävla ... perfekt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar