lördag 20 februari 2021

kan vi kalla det date ?

 

han har de vackraste ögonen som påminner om vågorna längst vättärns strand
hur de glittrar och hans skratt är så smittande , hur hans kram kändes som Vadstena strand
ditt hjärta är stort som omberg  ,  trösande med omtanke och samvete och jag har drunknat 
i  din kloka hjärna för alla vet väl att du är på äldreboende , stjärnan !
jag var så fascinerad av din kunskap , hela din hjärna är Linköping Uniververset det är ingen hemlighet
hut du löser diagnoser så som jag skriver mina rader , och din röst är lyrisk , musikalisk - helt genialisk 
exemplarisk och soldisk  . moral och honör , du vet jag har håller dig kär likt än karaktär 
fascinerad hur du vart så , dina föräldrar måste gjort något rätt för du är typ perfekt 
... linköping  kille bättre än wille , fick mig glömma england och börja drömma om en framtid 
trastig må vara men vad fan , din lampa lysser upp gatan och jag undrar vad du gör 
har en extra biljett till kongress och konsert , om jag sänder en till dig 
kan vi kalla det date , i mean that would be fucking ,,, perfect 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar