onsdag 17 februari 2021

solen runt hörnet

 han bor fem minuter från var jag bor

vill inte gå ut mest för allt för att för allt 

det är så jävla kallt 

vill flytta till norr men hatar snön 

var gör det för du är solen på garnisolen

och jag tycker det är roligt att jag föll ur rullstollen

första gången jag mötte dig och hur dig fångade mig

minnena av dig , hur du gav mig min nalle 

och hur jag allt satt där i hörnet med min , nalle 

du är den snällaste personen jag mött 

och hur glad när du sa jag var söt

jag ångrar att jag inte sade 

det då men jag tänkte att du blir en vacker , poem 

hur du blev min egna stylist , makeup artist 

som rörde min övre läpp - smekte från höger till vänster

ja det var så vackert , intimt och ,,, fint 

man får inte kärlek när man 

går kursiv - ja , du fick mig kreativ 

och det är kärlek för mig 

kommer ihåg jag saknade ibiza men du hade spanien vibbar 

dit där alla hipsters åker och lyssnar på musik jag gillar 

jag kommer ihåg hur djup dök i dina blåa ögon 

ja , jag kommer hur du fick mig glömma om 

du fick mig glömma om den där Harris 

för nu har du blivit mitt paradis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar