lördag 26 juni 2021

doktorväskan


du får mig känna mig som jag hamnat på ett paradis
kan inte fatta att du fick mig glömma den där , harris
dina bär på ögon som har ett djup , och jag tror jag störtdyk 
in din famn , kanske har jag hittat hem - vore det inte för första gången
jag gillar din stil , du vet du har mitt hjärta i din doktor väska 
hur du fick mig känna mig som hemma när allt jag levt in resväska
hur googlar min sjukdoms symptom - bet du aldrig dem hittar 
men om  du gör är du anledningen till att jag aldrig dör 
vore det inte legendarisk , magisk - jag vet inte vad du har inte doktor
väska , men jag tror att det värsta bästa medicinen för med dig känner hel
som det inte är några fel på min kropp and det är pretty awesome of just an student 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar