lördag 26 juni 2021

kräks upp dikter som det var piller


 ute i vår hage finns inget mer en jävla doktor 
tror han har en chans när han lockar med mediciner
men det smakar inte jordgubbar så jag bara kräks upp
och han får torka mig upp , mina läppar smakar som syra 
och mina tunga säger saker bara är dumma men han får mig 
tiden jag spendera här kommer velat hem men fann ett hem
och tycker det är ganska konstigt att i varje port jag vart i 
du bli min bästa vän , hur du omfamnade mig som en ambulans män 
och lär mig saker som endast stora bröder lär . hur snabbt jag föll
potter i min panna , och du kom till min hjälp när jag bad om , hjälp
kom ihåg att jag såg en gloria över dig , trodde jag vi himmelen igen
men sanning jag är för jag tror jag blivit kär 
bryr mig inte om han tycker detsamma 
men jag vill bara han ska veta 
killar som honom  borde vara uppmärksamma 
för det finns en chans att du hamnar i mina dikter 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar