måndag 28 juni 2021

ett bra kapitel



jag vet att du är värd allt men du är inte värd en bruten själ 
kommer ihåg hur alla låtar var hans nu är de våras 
och jag kommer ihåg de där fem minuter över disken 
små pratade , vilket jag i övrigt hatar men du gjorde det så lätt
hur du kom som en frisk fläkt och inget blev riktigt som jag hade tänkt
men det var perfekt , för du vart min personliga stylist , makeup artist och den enda som sett mitt , stjärt
och jag gillar att du gav mig feeling och den smorde in mig med healing - jag typ vill gå ditt du håller till men kan det och för övrigt , är inte 100 procent säkert om du ens minns mig men jag kommer allt om dig 
för du gjorde mig hel när fem saker var fel och då visste ja , du är ett bra kapitel 
för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar