tisdag 1 juni 2021

EXTRA MINUTER

styrkan det tar varje dag att gå upp ur sängen
när man sitter i rullstolen och alla dessa jävla förflyttningar
jag måste göra , de enda jag vill göra är komma över till dig 
men kan inte figurera hur , matematik har aldrig varit min forte 
men jag kommer ihåg hur jag hjulade i ditt bröst . sökte tröst 
comfort och byggde ett fort , hur kan du vara så perfekt ...
hur jag blev en mänsklig katapult , och hur allt kändes så vackert
där i kaoset but du var den trygga punkten i den nya  vardagen 
att du blev min stylade mig och blev min makeup artist 
hur du la de lilla extra minuterna på mig kändes så fint 
intimt - perfekt 
hur du sa jag var söt när jag kände mig ful 
hur du fick mitt självförtroende peak 
och jag vet att du kommer bli framgångsrik 
för vänner supportar varann , och det du gör ar pretty fanatiskt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar