fredag 23 april 2021

dream team for life

 vimlat runt  i himlen 
famlat förr stjärnor och doctor
var så jävla hög , kunde inte se marken
föll som ett stjärnfall och hamna på akuten
tog livet på lek , men jag kommer allt håg visuellt
folk trodde jag skulle bli hon som bli nyheten 
På Aktuellt , tog livet som det var på lek  landet 
såg aldrig faran men jag kommer ihåg dina ögon
kännes som komma hem när jag var ålderdomshemmet
och tack för du blev min vän och inte fiende - jag bråkar med livet 
du tar allt för givet och jag gillar att titta när du dricka ditt kaffet 
det var typ högpunkten i situation och jag minns det så väl när du sa 
vi kunde vara ett team ( dream team for life ) kommer inte ihåg ifall vi vann
men i mina ögon jag gjorde för jag fick en , vän !  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar