onsdag 21 april 2021

Kan man bli kär 'i en karaktär ?

 ja gillar att tänka att när folk behöver något positivt
kreativt , attraktivt - jag är här för att fylla upp din fantasi
hur vill du ha det , vi kan vara en hemlighet eller exklusiv
känner aldrig någon som fått mig att känna så här 
fan har jag gått och blivit kär i en karaktär ? 
kanske det är mitt eget fel som fråga chans på dig , där vid hörnbordet 
så som du måla bilder av ålderdomshemmet , och snart vart du mitt ledmotiv 
ja , jag gilla hur du var vid min sida när jag föll ur rullstolen , när jag tappa kontrollen
hur du sa omg , omg , omg - ja det kommer jag ihåg mest och hur du fick mig känna som 
jag kommit hem där på garnisolen , min plats i solen och jag gillar hur du dela upp maten 
kändes som halv åtta 'hos mig , kinda , och hur du stylade mig  så vacker i spackel och made me feel comfortable in those damn PAMPERS
 lol but to sum it up , you wore the greater then Jenner - on doing Makeup hehe 
but everyone knew that real guys can  drive me insane while boys in books , are totally a babe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar